نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر
نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر

نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر

استقبال اهالی غرب تهران از جشنواره فجر

اکبر تشکری‌نیا از استقبال فوق‌العاده مخاطبان از پردیس بازار بزرگ ایران خبر داد.

 پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران که به ایران‌مال مشهور است با شروع جشنواره سی‌وهفتم کار خود را آغاز کرد و در همان ساعات ابتدایی پیش‌فروش بلیت‌ها با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. اکبر تشکری‌نیا مدیر این بازار بزرگ درباره این اتفاق گفت: «ما در ابتدا تمایل داشتیم به عنوان ستاد جشنواره کار کنیم ولی از طرفی هم خوشحالیم که مردم حضور پیدا کردند و اینجا را دیدند.»


تشکری نیا.jpg


اکبر تشکری‌نیا مدیر پروژه و معاون فرهنگی - اجتماعی بازار بزرگ ایران، درباره ویژگی‌هایی که باعث افزایش استقبال از این مجموعه تازه‌تاسیس شده گفت: «از ویژگی های این مجموعه کیفیتش است که باید از کسانی که آمدند و اینجا را دیدند درباره آن بپرسید. ما آخرین ورژن سینمای جهان را به کار گرفتیم. اینجا ما سیستم 4 و سیستم‌های لیزری داریم. آنچه در این مجموعه سینمایی به کار رفته فکر نمی‌کنم حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس هم داشته باشند و آنطور که شنیدم اخیرا می‌خواهند سالن‌هایشان را با این سیستم‌ها به روز کنند.»

اکبر تشکری‌نیا در ادامه تاکید کرد: «همه تلاش ما این بوده که اول به مردم احترام بگذاریم بعد به خود سینما. وقتی در سالن سینما صدا و تصویر خوب داشته باشی و راحت بنشینی، آن زمان پیام اصلی سینماگر به دوستداران سینما منتقل خواهد شد.»

مدیر پردیس سینمایی ایران‌مال درباره استقبال از این مجموعه در روز پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره گفت: «قاعدتا وقتی یک کار نویی در کشور انجام می‌گیرد، مردم مشتاق‌تر هستند که ببینند چه اتفاقی افتاده است. این اشتیاق و این استقبال اولیه هم می‌تواند فرصت باشد و هم تهدید. خدا را شکر ما از همان ابتدا بازخوردهای بسیار خوبی هم از بزرگان سینما و هم مردم گرفتیم.»

تشکری‌نیا پنجشنبه گذشته را شلوغ‌ترین روز جشنواره در این پردیس سینمایی عنوان کرد و گفت: «در ابتدا قرار بود ما تنها با دو سالن در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشیم، اما رفته رفته با استقبال فراوان مخاطبان و با اجازه ای که از مسوولان برگزاری جشنواره گرفتیم، در روزهایی که استقبال زیاد می‌شد برای اینکه مخاطبان خیلی در صف نمانند و معطل نشوند سالن‌های دیگر را هم باز می کردیم و در نهایت در شلوغ‌ترین روزها با 9سالن در خدمت جشنواره فیلم فجر بودیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد