نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر
نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر

نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر

استقبال تماشاگران از «قصر شیرین» در چارسو


7xsn_o4ko4154926001341734621_75x36.jpg


فیلم سینمایی «قصر شیرین» به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی یکشنبه شب در پردیس سینمایی چارسو به نمایش درآمد.

پیش از نمایش این فیلم در پردیس سینمایی چارسو، رضا میر کریمی به همراه دو تن از بازیگران خردسال فیلم روی سن حاضر شد تا به معرفی فیلم برای حضار بپردازد.

رضا میرکریمی گفت: «تمام سازندگان فیلم که در مدت تولید این فیلم همراه ما بودند، همگی در سالن حضور دارند و ما سه تن به نمایندگی از عوامل فیلم روی سن حاضر هستیم. در این شرایط و قبل از نمایش فیلم حرف زیادی نباید زد.»

میرکریمی در انتها از یونا تدین بازیگر خردسال همراه خود روی سن پرسید آیا صحبتی با حضار دارد یا خیر. پاسخ مثبت یونا تدین با استقبال و تشویق حضار همراه شد. یونا تدین گفت: «امیدوارم از تماشای فیلم قصر شیرین لذت ببرید به‌خصوص از بازی من در این فیلم... تعریف این فیلم را زیاد شنیدم و امیدوارم شما هم خوشتان بیاید.»


h1yn_46981.jpg

سپردن میکروفن به دست نیوشا علی‌پور بازیگر خردسال دیگر حاضر روی سن و نحوه سلام و خوشامدگویی او به حضار تشویق مخاطبان را به همراه داشت. نیوشا علی‌پور ابراز امیدواری کرد بینندگان از فیلم قصر شیرین و بازی او خوش‌شان بیاید.

 فیلم قصر شیرین با هدف توجه به ارزش‌های خانواده تولید شده و حامد بهداد، ژیلا شاهی، اکبر آیین، آزاده نوبهار، یونا تدین، نیوشا علی‌پور، بابک لطفی و خواچه پاشا بازیگران این فیلم هستند. فیلمنامه فیلم قصر شیرین توسط محسن قرایی و محمد داوودی براساس طرحی از رضا میرکریمی نوشته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد