برای رفت و آمد اصحاب رسانه به پردیس سینمایی ملت که بهعنوان سینمای رسانه در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است، 60 درصد تخفیف توسط تپسی درنظر گرفته شده است.
در جهت حل بخشی از مشکلات پارکینگ و دسترسی اهالی رسانه به پردیس ملت تفاهمنامه همکاری بین شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس (تپسی) و مدیران جشنواره امضا شد.
براساس تفاهمنامه امضا شده قرار است تپسی در طول 10 روز برگزاری جشنواره فیلم فجر، رفت و آمد اصحاب رسانه به پردیس ملت و محل برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه را تسهیل کند.
براساس این تفاهمنامه اهالی رسانه میتوانند روزانه دو بار از طریق کُدی که روابطعمومی جشنواره در اختیار آنها قرار میدهد از خدمات این شرکت استفاده کنند.
همچنین هنرمندان و میهمانان مراسم افتتاحیه و اختتامیه ازخودروهای ویژه این شرکت برای حضور در محل برگزاری مراسم بهرهمند خواهند شد.