نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر
نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر

نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر

پیش‌فروش بلیت‌های فیلم فجر از اول بهمن آغاز می‌شود

پیش‌فروش بلیت‌های سی‌وهفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر، از اوایل بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

طبق روال سال‌های گذشته بخش سودای سیمرغ به دو گروه، «نگاه نو» یک گروه، فیلم‌های مستند و انیمیشن هم در برخی از سینماهای مردمی به نمایش گذاشته می‌شوند. فیلم‌های مستند در سینماهای فرهنگ و آزادی اکران می‌شوند اما هنوز سینماهای فیلم‌های انیمیشن مشخص نشده است اما قرار است به‌زودی اعلام ‌شود.


znby_1779.jpg

پیش فروش فیلم‌های جشنواره فجر از اوایل بهمن ماه آغاز می‌شود و مخاطبان می‌توانند به وب‌سایت جشنواره مراجعه و از طریق آن سینماها و سانس مورد نظرشان را انتخاب کنند.

همچنین نمایندگان سازمان‌ها و نهادها متقاضی می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 3 و 4 بهمن ماه با ارائه نامه کتبی از نهادها و سازمان‌‌های متبوع به صورت حضوری، به محل پیش فروش واقع در پردیس سینمای ملت مراجعه کرده و بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

هر فرد با کدملی خود می‌تواند 2 انتخاب و در مجموع حداکثر 4 سری بلیت تهیه کند.

افرادی که از طریق سایت، بلیت خریداری کرده‌‌اند می‌‌توانند در روزهای جمعه و شنبه (5 و 6 بهمن ماه) با حضور در پردیس سینمایی ملت، بلیت‌­های خود را دریافت کنند.  متقاضیان می‌توانند به دو طریق حضوری و ارسال با پیک (در محدوده تهران بزرگ) بلیت‌‌های خود را دریافت کنند.

گفتنی است، پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره از ساعت 10 صبح روز شنبه 30 دی ماه آغاز و در ساعت 24 دوشنبه دوم بهمن ماه به پایان خواهد رسید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد