نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر
نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر

نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر

روز هُمافران شهید

نهمین روز جشنواره با یاد یکی دیگر از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس گذشت.
خانه جشنواره بای اهالی رسانه در نهمین روز برگزاری خود میزبان دو فیلم «شهرک» و «2888» بود. دو فیلم در دو فضای متفاوت که صحبت‌های فراوانی پیرامون هر دو در افتاد. 
در راهروها و سالن پذیرایی، اهالی رسانه هنگام کار و استراحت درباره ایده خوب هر دو فیلم با یکدیگر صحبت می‌کردند. ایده‌هایی که به نظر جا داشت تا شکل بهتری به خود بگیرند.
فیلم «2888» که روایت متفاوتی از شهادت شهید عباس دوران بود هم جدای از زنده نگه‌داشتن یاد و نام این شهید و همرزمان والامقامش تصویر بکری را از عملیات سایت «سواشی» ارائه کرده بود.

علیرضا زاکانی شهردار تهران هم امروز به خانه جشنواره آمد تا از نزدیک به تماشای آثار هنرمندان بنشیند. او جدای از تماشای دو فیلم جدول اکران امروز، دیگر فیلم‌های دفاع مقدسی جشنواره چهلم را هم در اکرانی اختصاصی به تماشا نشست.
وحید هاشمیان فوتبالیست سرشناس کشور نیز امروز یکی میهمانان ویژه جشنواره بود که برای تماشای فیلم «2888» به خانه جشنواره آمده بود که سوژه دوربین عکاسان قرار گرفت.
پزشکان و مدافعان سلامت امروز مانند دیگر روزهای جشنواره با جدیت بسیار به تب‌سنجی و گرفتن تست کرونا از اهالی رسانه مشغول بودند و واکسیناسیون نیز به شکل مداوم در خانه جشنواره صورت می‌گرفت.
با این که جشنواره به روزهای پایانی نزدیک می‌شود و اهالی رسانه از پس تلاش‌های شبانه‌روزی حجم بالایی از فشار را تحمل می‌کنند اما در پایان نهمین روز جشنواره، اهالی رسانه با سرحالی از خانه جشنواره خارج شدند تا روز دیگر برای تماشای دو فیلم دیگر به برج میلاد بیایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد