نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر
نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر

نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر

قسمت اول فصل سوم سریال «شهرزاد» به نمایش خانگی پیوست

پرهام نورافزا:

فصل سه شهرزاد با سیاهپوش شدن شهرزاد آغاز می‌شود و با فوت عمه بلقیس همه چی به دست قباد افتاده و حالا شاید درگیری بزرگی بین قباد و فرهاد در بگیرد.

روایت عاشقانه‌ای در روزهای پرتپش تهران 1332 است که با کودتای سیاه آغاز می‌شود و با اثر حوادث کودتا بر زندگی شخصیت‌ها، اوج می‌گیرد. در تهران سال‌های پس از کودتا که چهره شهر، رنگ خشونت و دسیسه به خود گرفته، عشقی شکوفا می‌شود میان دو جوان به نام‌های شهرزاد و فرهاد. عشقی که فرجامش متصل به حوادث ایام می‌شود و عشاق قصه در موقعیت دشواری قرار می‌گیرند که آینده شان را دگرگون می‌کند و... .

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی با بازی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی، روایتی عاشقانه از سال‌های دهه 30 در تهران را روایت می‌کند و با کودتای سیاه آغاز می‌شود. در میان خشونت‌های آن دوران، عشقی پدید می‌آید که شخصیت‌های زیادی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در قسمت اول از فصل 2، قباد همه امور مرتبط با دیوان سالار را بعد از مرگ بزرگ‌آقا برعهده می‌گیرد. عمه بلقیس برای حفظ قدرت در دست قباد عازم تهران می‌شود و... . .

در فصل سوم بازیگرانی چون: ترانه علیدوستی،شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، غزل شاکری،  محمدمهدی سلطانی سروستانی، هومن برق‌نورد، پرویز فلاحی‌پور، رویا نونهالی، رضا کیانیان، امیر جعفری،آتنه فقیه‌نصیری، گلاره عباسی،  پانته‌آ پناهی‌ها، فریبا متخصص و سهیلا رضوی ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل تولید این سریال عبارتند از:

محمد امامی(تهیه‌کننده)،افشین احمدی(مدیر فیلمبرداری)،حسن فتحی و نغمه ثمینی (فیلمنامه‌نویس)وامیر توسلی(آهنگساز

).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد