نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر
نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر

نگاه، نقد و یادداشت مطالب فرهنگ و هنر

پرداختن به حاشیه، بخشی از کار رسانه است به شرطی که به نفع سینما باشد

پرهام نورافزا:

ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در روز آغازین برنامه «دو قدم تا سیمرغ» که توسط سامانه فیلم‌نت‌نیوز برپا شده است، گفت: از رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های اینترنتی که فضای جدیدی را برای سینمای ایران ایجاد کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

 ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در روز اول برنامه «دو قدم تا سیمرغ» که به معرفی فیلم‌های جشنواره فیلم فجر می‌پردازد، گفت: دوست دارم که فیلم‌ها در جشنواره برجسته شوند و منتقدان و رسانه‌ها به تماشای فیلم‌ها بیایند و کمتر به حواشی‌ پرداخته شود.

او ادامه داد: من البته از حاشیه‌ها استقبال می‌کنم و پرداختن به حواشی را بخشی از کار رسانه می‌دانم، به شرط آن که رویکردشان در خدمت سینما و رسانه و به نفع سینمای ایران باشد.

دبیر جشنواره فیلم فجر درباره تغییر امسال سینمای رسانه‌های گروهی گفت: نمی‌دانم این تغییر، روند را بهتر می‌کند یا خیر؛ اما اگر سالن رسانه‌ها سالنی مجزا و باکیفیت باشد، بهتر است. پردیس سینمایی ملت کیفیت بسیار خوبی برای نمایش فیلم‌ها دارد، برج میلاد فضای مناسبی داشت اما انحصار سینمایی نداشت و امیدوارم این تغییر، تجربه خوبی باشد.

داروغه‌زاده در روز آغازین برنامه «دو قدم تا سیمرغ» که توسط سامانه فیلمنت‌نیوز برپا شده است، گفت: از رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های اینترنتی که فضای جدیدی را برای سینمای ایران ایجاد کرده‌اند، تشکر می‌کنم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد